LH Dualeko sistema eta Lanbide Heziketako ikasgeletan erabilitako arazoen ebazpenean oinarritutako ikaskuntza-metodologia bateratzea ETEari modu iraunkorrean ahalduntzeko, sormena garatzeko, berrikuntzarako eta pertsonen arteko beste gaitasun batzuetarako tresnak eramateko sistema eraginkorra izan daitekeen aztertzea da proiektu honen helburua. Hori guztia enpresako pertsonak sistemaren ardatz gisa hartuta.

Asmoa da enpresan 3 edo 4 pertsonako talde bat sortzea, LH dualeko ikaslea koordinatzaile edo arduradun duela, prozesuan erabiltzeko enpresaren benetako arazo bat identifikatzeko. Talde horrek ETHAZI metodologiaren fase guztiak aplikatuko ditu arazoa konpontzeko, eta prozesuaren jarraipen sistematikoa egingo du, ikerketan lortutako emaitzen bidez tokiko ondorioak eta ondorio globalak ateratzeko. Emaitza eta ondorio horiek Bizkaiko beste enpresa batzuei jakinaraziko zaizkie. Taldeak LHko ikastetxeko irakasle adituen laguntza eta jarraipena izango du une oro.

Honako fase hauek hartzen ditu:

  1. Definizioa.
  2. Bilketa.
  3. Identifikazioa.
  4. Prestakuntza
  5. Prestaketa
  6. Gauzatzea
  7. Jarraipena.
  8. Ebaluazioa.
  9. Zabalkundea

Definizioa, Ikas-ekinezko eta Identifikazioko Prestakuntza Dualean parte hartuko duten enpresak eta ikasleak hartu ondoren, Ethazi Metodologiako prestakuntza-fasera igaroko gara, eta aipatutako proiektuan erabiliko da.