Merkataritza-espazio balioaniztun optimizatuaren diseinua

  • Hasierako egoera: Instalazioetarako materiala banatzen duen eta profesionalari laguntza teknikoa ematen dion enpresa honek merkataritza-gune berri bat irekiko du Zamudioko industria-nabe batean.
  • Prozesua: 125 m2-ko espazio komertzial balioaniztun diafano optimizatu bat diseinatzen da, altuera desberdinekin, horma gardenekin eta langile eta hornitzaileentzat irisgarria. Gainera, salmenta-puntuan bertan layout egiten da, eta bertan produktuen erakusketa zehazten da.
  • Problematika: Salmenta-perspektiba berriak dituen merkataritza-gune berri bat gaitu behar da, bezero-zorro berria ireki eta establezimenduaren erabiltzaile profesionala fidelizatu. Gainera, enpresak ez du ezagutzarik barnealdeen, merkataritza-espazioaren eta produktua kudeatzeko espazioaren diseinuan eta salmenta-puntuko sustapenean, espazio berriarekin hasteko beharrezkoak direnak.
  • Ondorioa: Proiektu honi esker, merkataritza-espazioaren optimizazioa lortzen da salmentak handitzeko, produktuaren ikuspegi hobea produktuaren posizionamenduari esker (beira-arasak, erakusmahaiak, apalak…)