Etorkizuna irakatsiz – TEACHING THE FUTURE 

IRAUPENA:

2022-2024

HELBURU NAGUSIA:

Proiektu honek gazteen beharrei erantzuten die, klimari buruzko datu zientifikoak eta informazio-iturriak erraz eskuratzeko aukera emanez, datu klimatikoen panel bati esker. Irakasleentzako prestakuntzaren sorrerarekin, gazteek erronkei buruzko kalitate handiko datu zientifikoekin eta informazio-iturri fidagarriekin lan egiteko beharrezko ikuspuntuak ere lantzen dira. Era berean, hiritartasun aktiboaren ikuspegia ere sustatzen da, gazteek beren eremuetan konpromiso aktiboarekin parte har dezaten. Horretarako, zientzialarien ikerkuntzan oinarritutako ikuspuntuak erabiltzen dira, arazo klimatikoak aztertu eta horiei aurre egiteko.

EMAITZA NAGUSIAK:

Bigarren hezkuntzan eta irakasleen prestakuntzan klima-aldaketa eta ingurumenari buruzko heziketa integratzeko asmoari jarraituz, proiektuak ondorio hauek ditu:

  • Kideen curriculumaren eta etorkizuneko irakaskuntza, hezkuntza klimatikoa eta datu irekien erabilera ahalmenaren analisia
  • Datu klimatikoen panel baten sorrera, online, irakasleei zuzendutako baliabide didaktiko gisa. Klimari buruzko datuak eta informazio zientifikoa biltzen ditu. Zentroek datu horiek erabil ditzakete ikaskuntzan eta irakaskuntzan laguntzeko. Aukerak eskaintzen ditu ikasgelan zein bertatik kanpo, eskuragarri dauden baliabide eta aukeren analisia oinarri hartuz garatuta.
  • Irakasleentzako onlineko prestakuntza ikastaro bat sortzea, klima aldaketaren irakaskuntzan zentratuta. Ikasgaietan hezkuntza klimatikoa txertatzeko aholkuak hartzen ditu barne, datu zientifikoak erabiliz, eta ikasleen eta herritarren konpromiso aktiboa behar du tokiko gaietan, esaterako, herritarren zientziaren bitartez.
Politeknika Txorierri - erasmus+