Ingurumen-Hezkuntza eta Kontrolaren Goi Mailako Heziketa Zikloko bigarren urteko gure ikasleek FEKOOR federazioko pertsonekin lankidetzan jardun zuten ingurumen-hezkuntzako tailer batean. Jardueraren gaia iraunkortasuna eta ingurumena kontserbatzearen garrantzia izan ziren. Casilda Iturrizar parkearen inguruan egin genuen ekintza inklusibo hau, ikasgelan eskuratutako ingurumen-ezagutzak praktikan aplikatzeko aukera emanez

FEKOOREKIN lankidtzan aritu gara Ingurumen-Hezkuntzako tailer batean, Ingurumena kontserbatzearen eta iraunkortasuna errespetatzearen garrantzia aztertzeko.

Alumnado estudiando en el centro

Desgaitasun fisikoa eta/edo organikoa duten emakume eta gizonei zuzendutako ekimen honen helburua gure planeta hobetzeko eta zaintzeko jarrera proaktiboak sustatzea zen. Ekintzaren aurretik, FEKOORen egoitzara joan ginen elkar ezagutzeko, eta, beharrezko informazioa jaso ondoren, bingo-joko batean oinarritutako ibilbide bat antolatu genuen, tailerraren dinamika erraztu zuen denbora-pasa.

ZER EMATEN DUGU INGURUMEN-HEZKUNTZAKO ETA -KONTROLEKO GOI-MAILAKO MAILAN?

Politeknika Txorierriko Ingurumen-Hezkuntza eta Kontrolaren Goi Mailako Heziketa Zikloan, helburu dugu ingurumen praktika txarrak identifikatzeko eta gure natura eta cultura ondarea nabarmentzeko jarduerak antolatzeko gai diren profesional bikainak prestatzea. Arlo horrretan jende asko eskatzen ari dira enpresak, eta haien gizarte erantzukizuna da ingurumenarekiko eta gizarte osoarekiko jardunbide egokiak sustatzeko bultzatzen ari diren ekintzetako bat.

Ezintasun fisikoa eta/edo organikoa duten emakume eta gizonei zuzendutako ekimen honen helburua gure planeta hobetzeko eta zaintzeko jarrera proaktiboak sustatzea zen.

ZEIN DA FEKOORREK EGITEN DUEN LANA?

Bizkaiko Urritasun Fisikoa eta/edo Organikoa duten Pertsonen Federazio Koordinatzailea (FEKOOR), irabazi asmorik gabeko erakundea, esperientzia aberasgarri honetan gurekin elkarlanean aritu zen. 8,700 bazkide baino gehiagori ahotsa ematen die, FEKOORek desgaitasuna duten gizon eta emakumeak gizartearen esparru guztietan sartzea bilatzen du.

Bere ereduaren oinarriak, “aukera-berdintasuna, irisgarritasun unibertsala, aukera librea eta eraldaketa sozialarekiko konpromisoa” ardatz dituztenak, Ingurumen-Hezkuntza eta Kontrolaren Goi Mailako Heziketa Zikloan sustatutako balioekin bat datoz. Jarduera horrek esparru akademikoaren inklusioarekin eta iraunkortasunarekin konprometitutako erakundeen arteko lankidetzaren garrantzia nabarmendu nahi izan zuen.