STEM irakasleen ekonomia zirkularreko gaitasunak bultzatzea – Circular STEM

IRAUPENA:

2022-2024

HELBURU NAGUSIA:

Proiektuak 13 eta 18 urte bitarteko ikasleak dituzten STEM irakasleak trebatzeko metodologia garatu nahi du, ikasleengan arreta jarriz. Ekonomia zirkularreko (EC) konpetentziak eskolako ikasketa-planean integratzeko ahalegin berezia egiten du. Proiektuak, emakume gazteak tresna digitalen erabileran trebatzeaz gain, haiek STEM ikasgaiekiko duten interesa areagotzea ere bilatzen du. Proiektuak hiru helburu nagusi ditu:

      • Irakasleak prestatzea beren programetan ekonomia zirkularreko kontzeptuak integratzeko eta eskolako ikasketa-planarekin lotzeko, irakasleen konpetentzia ekologikoak eta ekonomia zirkularraren inguruko sentsibilizazioa hobetuz, gero ikasleei ezagutza horiek igorri ahal izateko.
      • Irakasleak prestatzea tresna digitalak beren eskoletan eraginkortasunez erabiltzeko, ikasleei erabilera egokia eta segurua irakatsiz. Helburu honek irakasleen gaitasun digitalak eta ikasgai-plan kolaboratiboak eta berritzaileak diseinatzeko duten gaitasuna garatzea bilatzen du.
      • Irakasleak prestatzea ikasleen izaera ekintzailea suspertzeko, batez ere ekonomia zirkularraren eremuan. Helburu hau irakasleei eta ikastetxeetako arduradunei laguntzeko lehentasunarekin bat dator, baita ingurumen-kezkei eta klima-aldaketari aurre egiteko lehentasunekin ere.

EMAITZA NAGUSIAK:

Proiektuak emaitza hauek lortuko ditu:

  1. Ekonomia zirkularra, konpetentzia digitalak eta enpresa-gaitasunak barneratzen dituzten STEM irakasgaiei buruzko ikasketa-planak sortzeko prestakuntza-metodologia bat garatzea. Metodologia ikaslearengan zentratutako ikuspegian oinarrituko da, ikasgelako jardueretan parte-hartze aktiboa sustatzeko helburuarekin, tresna digitalak erabiliz.
  2. Erronka errealetan oinarritutako prestakuntza-edukiak garatzea, ikastetxe kideek antolatutako jarduera pilotuen bidez hobetuak.
  3. CIRCULAR STEM akademia ezartzea, proiektuaren emaitza guztiak biltzen dituen ikaskuntza elektronikoko plataforma, prestakuntza-material eta baliabideak eskuratzeko eta partekatzeko ardatz nagusi gisa balioko duena.
  4. Lineako eta lineaz kanpoko baliabide gehigarriak biltzen dituen tresna-kutxa bat sortzea, metodologiari eta prestakuntza-edukiei laguntzeko.

Oro har, proiektuak irakasleei beharrezko ezagutzak eta trebetasunak emango dizkie ekonomia zirkularreko kontzeptuak, tresna digitalak eta pentsamendu ekintzailea irakaskuntza-praktiketan integratzeko. Honek ikasleei mesede egiteaz gain, ingurumen-jasangarritasunaren lehentasunei eta hezkuntzako profesionalei laguntza ere emango die.

Politeknika Txorierri - erasmus+