Praktika DUALetan trebetasun ekologikoak eskuratzea, lanean oinarritutako ikaskuntzaren bitartez – GO-GREEN

IRAUPENA:

2022-2024

HELBURU NAGUSIAK:

Proiektuak modu jasangarrian bizi, lan egin eta jarduteko gaitasun ekologikoen beharraz sentsibilizatzea du helburu. Horrez gain, LHko ikasleen gaitasun ekologikoak areagotzea du helburu.
Proiektuak hiru helburu nagusi ditu:

      • Proiektuak ikasteko esparru bat garatzen du, trebetasun ekologikoak garatzeko ikaskuntzak antolatzeko (beste emaitza batzuek ere babestuko dute: irakasleentzako gida, praktika DUALean dauden ikasleentzako gida, orientazio-gida, autoebaluaziorako tresna). Ikasleen kontzientziazioa eta konpetentzia ekologikoen garapena handiagotzera bideratuta daude.
      • Era berean, lanbide heziketa lan merkatuaren beharretara egokitzen du. Proiektuak “GREEN apprenticeships” delakoak (ikasleen trebetasun ekologikoen garapenera bideratutako ikaskuntza programak) sortu eta probatzen ditu. Lanean oinarritutako ikaskuntza-aukerak sortzen dituzte eta lanpostuen eta lan-metodoen bilakaerarekin eta jasangarritasun-konpetentzia nagusiekin bat datoz.
      • Lanbide heziketa eta prestakuntzaren berrikuntzan ere laguntzen du. Proiektuak LH lantzeko modua nabarmen aldatzea du helburu, ekonomiaren eta gizartearen egungo eta etorkizuneko beharretara gehiago egokitu dadin. Zehatzago esanda, pertsonak modu jasangarrian bizi, lan egin eta jarduteko ezagutzak, gaitasunak eta jarrerak hobetzeko eta garatzeko beharra landu nahi du. Proiektuak irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuei aurre egiten die, ikaskuntza-programa berri eta garrantzitsuagoak garatuz eta ezarriz.

EMAITZA NAGUASIAK:

Proiektuak emaitza hauek lortuko ditu:

  1. Plataforma bat sortzea, lanean oinarritutako ikaskuntzan funtsatutako gaitasun ekologikoak eskuratzeko helburuarekin. Horretarako, jarduera zehatz hauek garatuko dira:
      1. Rotterdamera bisita, lanean oinarritutako ikaskuntza eta Herbehereetako kideek konpetentzia ekologikoak nola lantzen dituzten ikusteko.
      2. “Green Skills” (trebetasun ekologikoak) eta konpetentziak eskuratzeko onlineko plataforma bat garatzea.
      3. Trebetasun ekologikoak eskuratzen direla bermatzeko autoebaluazio-tresna bat sortzea.
      4. Bilbora bisita, lanean oinarritutako ikaskuntza eta Espainiako kideek konpetentzia ekologikoak nola lantzen dituzten ikusteko.
  2. LHko irakasleen gaitasunak garatzeko esparru bat sortzea, lanean oinarritutako ikaskuntzan konpetentzia berdeak lortzen laguntzeko. Horretarako, jarduera zehatz hauek garatuko dira:
      1. Go Green ikaskuntza-esparrua sortzea
      2. Prestatzaileentzako gida bat garatzea
      3. Irakasle transnazionalak prestatzeko tailerrak garatzea
      4. Irakasleentzako tokiko mintegiak garatzea
  3. Go Green ikaskuntza-programak aplikatzea
      1. Orientazio gida bat garatzea
      2. Praktiketako ikasleentzako gida sortzea
      3. Prestakuntza-programa pilotuak gauzatzea

Beraz, azken laburpen gisa, azpimarra dezakegu proiekturako oso garrantzitsua dela jasangarritasun-konpetentzia giltzarriak eta lanerako gaitasun garaikideak eskuratzea. Helburu nagusia gizarte- eta ingurumen-erantzukizuna areagotzea da, irakasleen prestakuntza areagotzea eta, jakina, pentsamolde eta kultura ekologiko eta jasangarria garatzea.

Politeknika Txorierri - erasmus+